Παρασκευή, Απριλίου 29, 2011

αγαπημένοι εαυτοί



Προσωπικά, δεν ενδιαφέρομαι να πεθάνω.
Προτιμώ να πεθαίνω και να γεύομαι την επαναγέννηση
μέσα στη ζωή.
Να παρακολουθώ τις κηδείες των ρόλων μου, δίχως να πέφτω
μέσα στον λάκκο.

Μ' αρέσει επίσης να τριγυρνώ στο προσωπικό μου νεκροταφείο
και να ανακαλύπτω τα πεθαμένα μέρη του εαυτού μου,
αυτά που έχω θέσει εκτός των τειχών μου.


Να ο σκοπός : Να γκρεμίζω τον τοίχους μου και να ξανα-
ζωντανεύω τους δικούς μου Λαζάρους.

Αυτή είναι και η διάλυση του θανάτου και ο επαναπροσδιορισμός του ως η μεγαλύτερη αλήθεια.



.

2 Comments:

At 3:05 μ.μ., Blogger Κυκλοδίωκτον said...

Πόσο απλό το κάνεις να φαίνεται έτσι που το γράφεις. Σα να είναι ένας συνηθισμένος περίπατος σε μια ανοιξιάτικη μερα!

Καλό Μήνα 7ο κατσικάκι!

 
At 10:15 π.μ., Blogger kaita7 katsikakia said...

Καλό μήνα φίλη μου!

σαν βόλτα θάπρεπε να είναι η διαδικασία αυτή, μα οι άνθρωποι
αρεσκόμαστε στο δράμα και στην ταύτσιση με τους ρόλους μας!

νά'χεις μια ωραία μέρα

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home