Τρίτη, Αυγούστου 22, 2006

Ανεπίδεκτος μαθήσεως!



- Και δε μου λές? Όλα καλά?
- λα καλά! Μια χαρά! Ποιό νάταν δηλ. το πρόβλημα?
- Να βρε παιδί μου λέω....δεν έχεις πρόβλημα που είσαι αρνί? Εννοώ, ζώο?
- Μπα καθόλου! Αρνί είμαι. Τι δηλ., να ήμουν κάτι άλλο? Είμαι απόλυτα ευτυχισμένο όπως είμαι. Εμείς δεν έχουμε τέτοια προβλήματα σαν εσάς, που όλο θέλετε να είστε κάτι άλλο. Εμείς τα ζώα είμαστε μια χαρά όπως είμαστε. Άκουσες ποτέ καμμιά γάτα να θέλει να είναι κατσίκα ή κανα άλογο να θέλει να είναι σκύλος?
- Έμ...δεν άκουσα. Αν όμως είχατε μυαλό σαν εμάς, θα το σκεφτόσασταν όπως εμείς το πράγμα.
- Χαχαχα! Άν είναι να σκέφτομαι για να είμαι δυστυχισμένο στο τέλος, να λείπει!
- Εσύ όλο χαίρεσαι...Τόσο σου κόβει!
- Είδαμε κι εσάς που σας κόβει. Όλο στον ψυχίατρο τρέχετε!
- Ναι, παίνεψέ μας τώρα και το ζωικό βασίλειο!
- Δεν χρειάζεται να το παινέψω. Ρίξε μόνο μια ματιά τριγύρω... Έχεις δεί πουθενά περιστέρι με ενοχές? Βάτραχο με κατάθλιψη? Κότα στρεσσαρισμένη? ε?

- Τι λές μωρέ? Είσαι ετυχισμένο!! Δεν θα ήθελες να ζούσες σε μεγαλύτερο σταύλο ή να είχες καλύτερο αφεντικό?
- Αχαχα! Έχεις δεί σκύλο να του έχει κοπεί η όρεξη επειδή έχει μικρό σκυλόσπιτο και να κάθεται να περιμένει να έχει στο μέλλον για να είναι χαρούμενο?
Άκου να δείς: Εμείς δεν μεταθέτουμε τη χαρά μας στο μέλλον. Δεν αναβάλλουμε τη ζωή μας. Αυτό είναι βλακεία. Αυτό το κάνετε εσείς οι άνθρωποι.
- Ε......
- Τι?
- Μωρέ σαν τα λές καλά. Μακάρι να ήμουν σαν κι εσένα, να σκεφτόμουν όπως εσύ, για να ήμουν ευτυχισμένος...

- Ρε, εσύ είσαι αδιόρθωτος! Άι σιχτίρ απο δώ...

2 Comments:

At 5:14 μ.μ., Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Αυτό το κείμενο το έχω διαβάσει και αλλού αλλά δεν θυμάμαι που...

Καλησπέρα!

 
At 4:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τελικά είμαστε πολύ ζώα βρε παιδί μου..δεν μας κόβει καθόλου..όλα είναι μπροστά μας, γύρω μας, μέσα μας και εμείς καθόμαστε και κοιτάμε μουλαρωμένοι το κενό..και αναρωτιόμαστε γιατί δεν βλέπουμε τίποτα ενώ όλα γύρω μας κινούνται και μας προκαλούν να αντιδράσουμε..
Τόση ενέργεια να πάει χαμένη..τι κρίμα..κάποιοι προλαβαίνουν ακόμη όμως,ε..?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home