Πέμπτη, Αυγούστου 03, 2006

Αγαπημένη μου γλώσσα!

Βρισκόμουν στις Βρυξέλλες και είχα ένα πρόβλημα στα μάτια. Ξαναείχα κάποτε το ίδιο πρόβλημα στην Ελλάδα και θυμόμουν περίπου τι μου είχε δώσει τότε ο γιατρός. Μπήκα στο φαρμακείο:
_ Παρακαλώ θα ήθελα ένα collure , γιατί τσούζουν τα μάτια μου. Νομίζω πως θα ήταν καλό κάποιο κολλύριο antibiotique.

- Ορίστε αυτό
- Εμ...νομίζω πως καλά θα ήταν να περιέχει και cordizone.
- Μάλλιστα. Μήπως είστε γιατρός? .... με ρώτησε ο Βέλγος
- Όχι, είμαι Ελληνίδα!

Πόσο το ευχαριστιέμαι όταν συννενοούμαι λόγω του ότι μιλάω Ελληνικά!

Καί πόσο το ευχαριστιέμαι όταν "ξαναμαθαίνω" στους αλλόγλωσους φίλους μου τη γλώσσα τους και απολαμβάνω τον ενθουσιασμό τους, όταν μαθαίνουν πως
-Fotographie είναι κατά λέξη η γραφή του φωτός, -Astronaut είναι ο ναύτης των άστρων, -Nostalgia ο πόνος του νόστου και -Chirourgia το έργο των χεριών!

Αγαπημένη μου γλώσσα!

2 Comments:

At 1:46 μ.μ., Blogger Σικελια said...

Και πόσες άλλες μικρές λεξούλες που ούτε εμείς δεν συνειδητοποιούμε γιατί πέρασαν πρώτα από τα χέρια των λατίνων και τις μετάλλαξαν λιγάκι. Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου! Ειδικά μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με Σουηδό, Ιταλίδες, Βελγίδα, Γερμανίδα, Ισπανούς που χάνονταν σε λέξεις που για μένα είναι το πρώτο επίπεδο του λεξιλογίου μου. Αν και καμιά φορά εξελληνίζω μερικές.. χεχε!

Διάβασα μονορούφι όλα τα post του blog σου. Μου αρέσει πολύ. Από τον τίτλο και το background μέχρι τα θέματα και τον τρόπο που τα αναπτύσεις. Κάνω καθρέφτη το χαμόγελο που μου δημιούργησε και στο στέλνω σε ηλιόλουστο φακελάκι! Χάρηκα πολύ που διασταυρωθήκαμε :)

 
At 2:09 μ.μ., Blogger kaita7katsikakia said...

Με Φώτισες!... Ευχαριστώ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home