Τετάρτη, Νοεμβρίου 14, 2012

Ευχαριστίες




Ευχαριστώ όλες τις φυλακές που με φιλοξένησαν,
τις αρρώστιες που με καθήλωσαν, κάθε ένδεια που με επισκέφτηκε.
Για χάρη τους, αθωώθηκα, ανάρρωσα, επεκτάθηκα.
Ευχαριστώ όσους με γενναιοδωρία με αρνήθηκαν, με καταχράστηκαν, με ανταγωνίστηκαν.
Με έμαθαν να νικώ μέσα μου την ιδέα της ανεπάρκειας,
της αντιπαλότητας, της μεμψιμοιρίας.

Ευχαριστώ τους αλλαζόνες, τους υποκριτές, τους καχύποπτους,
τους προκατειλημμένους, τους κενόδοξους,
τους δογματικούς που συνάντησα.
Αντανακλάσεις των ατελειών μου, με βοήθησαν
να απελευθερωθώ απο αυτές.
Με έμαθαν να αναγνωρίζω, πως δεν μπορώ να δω παρα
μόνο αυτό που είμαι.

Ευχαριστώ κάθε εμπόδιο, αντιξοότητα, ανατροπή,
απελπισία, ενοχή, οδύνη,
όλα τα τρελλαμένα συντρίμια της υπόστασής μου,
προβολές των εφιαλτών μου,
που με αγάπη με οδήγησαν να χτίσω βούληση.



Ευχαριστώ κάθε δολοφόνο που σκότωσε μέσα μου ο,τι δεν είχε ζωή.



.