Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2012

Γενέθλια ημέρα


"Ο Οδυσσέας είστε εσείς.
Κι εγώ. Το ταξίδι του
θα το κάνουμε όλοι αργά ή γρήγορα.
Θα επιστρέψουμε.
Στην αληθινή πατρίδα μας.
Μέχρι τότε είμαστε πλάνητες
όπως ο ήρωας του Ομήρου.
Ταξιδεύουμε από ζωή σε ζωή
κι από εμπειρία σε εμπειρία.
Γευόμαστε τους γλυκούς καρπούς των Λωτοφάγων,
ξεχνιόμαστε από το τραγούδι των σειρήνων,
συντριβόμαστε ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη,
λαχταρώντας πάντα
την επιστροφή στην Ουράνια πατρίδα
και στην Πηνελόπη-ψυχή μας.
Η Οδύσσεια είναι το τραγούδι της νοστ-αλγίας μας.
Το άλγος του νόστου.
Η λαχτάρα και ο πόνος μας
για τον γυρισμό στην Πηγή μας.."






*μυστική οδύσεια



*Η ανάρτηση αυτή αφιερώνεται στην ΜΗΤΕΡΑ μου, που εδώ και λίγες μέρες
δεν βρίσκεται στην ίδια διάσταση με μας, μα ακόμη και τώρα,
θα ήθελα να πω ειδικά τώρα,
με ανα-γεννά καθημερινά!

3 Comments:

At 11:29 π.μ., Blogger kaita7katsikakia said...

3 Δεκεμβρίου, η ψυχή μου φόρεσε το σάρκινο κοστούμι,
ξανανέβηκε στη σκηνή της ελεύθερης βούλησης
για να ενσαρκώσει νέους ρόλους.
"Χρόνια μου πολλά"!

 
At 11:39 μ.μ., Blogger Νimertis said...

Χρόνια σου πολλά φίλη μου!! Ο φετινός Δεκέμβρης, τόσο ιδιαίτερος, τόσο φορτισμένος... να είσαι πολύ καλά, να δίνεις νικηφόρες μάχες και να αναπαύεσαι στην ομορφιά και στην αγάπη...
ολόψυχα σου εύχομαι να τα χιλιάσεις Βιβή μου!!

 
At 4:16 μ.μ., Blogger kaita7katsikakia said...

Αντώνη,
τι να σου πω βρε παιδί μου!
Πώς τα καταφέρνεις και είσαι πάντα δίπλα (είτε από κοντά, είτε απο μακριά) όταν διαβαίνω τα δύσκολα μονοπάτια!

Είναι πράγματι τόσο ιδιαίτερος και τόσο φορτισμένος ο καιρός αυτός και σε ευχαριστώ για το χάρισμα της ενσυναίσθησης που έχεις και για την τεράστια καρδιά σου που χωρά
και τις χαρές και τις λύπες
και τις αγάπες και τα μίση
και τους θυμούς και τα σμιξίματα

Θα δίνω νικηφόρες μάχες Αντώνη μου (εκτός του ότι έχω μια εγγενή αδυναμία να μην το κάνω! χεχε),
και θα αναπαύομαι στην ομορφιά και στην αγάπη, γιατί
υπάρχουν άνθρωποι
που το εύχονται αυτό για μένα
και οι ευχές μας
μαζί
αποκτούν την δύναμη εκείνη
που χρειάζεται ώστε
να φτάσουν στα αυτιά του Θεού.

σε φιλω!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home